Skrywer van romantiese fiksie.

Vrydag 14 Junie 2019

Oggendkoffie op my stoep.

Die heerlikste koffiekuier is daardie eerste koppie koffie in die oggend op my stoep – net ek en my gunsteling koffiebeker vol warm melkkoffie. Dis wanneer almal nog slaap en ek sonder steurnis kan werk aan my stories. Dan is my kop skoon en kan ek lekker werk. Die karakters praat met my terwyl ek nog so tussen slaap en wakker is voordat ek opstaan, vertel my wat hulle vandag gaan aanvang. Dan kan ek nie wag om by my rekenaar uit te kom en te begin werk nie. Maar natuurlik moet ek eers my eerste dosis kafeïn vir die dag in kry. Terwyl die stoompie lui uit my koffie trek, beplan ek die toneel wat ek volgende gaan skryf. Klik op 'comments' as jy saam wil praat. Vertel my van jou eerste koppie koffie in die oggend.

1 opmerking: